Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zakres montażu podstawowego – Załącznik nr 1:
Zakres montażu podstawowego dotyczy instalacji urządzeń wchodzących w skład zakupionego zestawu, wykonywanej na wcześniej przygotowanej i sprawnej instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej. Montaż realizowany jest w miejscu wskazanym przez Klienta i obejmuje:
- Montaż urządzeń (np. kamer, wideodomofonów, czujników, kontrolerów dostępu) w ilości zgodnej z zamówionym zestawem, na wysokości nieprzekraczającej 3 metrów od poziomu gruntu lub podłogi.
- Zamocowanie urządzeń do podłoża (ściany, sufitu, słupa itp.) za pomocą standardowych akcesoriów montażowych, z zachowaniem estetyki i zgodnie z zaleceniami producenta.
- Podłączenie urządzeń do przygotowanej infrastruktury kablowej – w tym do zasilania oraz sieci LAN lub magistrali systemowej, pod warunkiem że zakończenia przewodów znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie punktu montażu.
- Konfigurację wstępną urządzeń, niezbędną do ich uruchomienia, w tym rejestrację w systemie nadrzędnym (np. rejestratorze, centrali alarmowej, monitorze wideodomofonu), test funkcjonalny oraz prezentację działania Klientowi.
- Dojazd ekipy montażowej do miejsca montażu w promieniu do 30 km od siedziby firmy Technika i Eksploatacja Sp. z o.o. (Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56 lok. C623). W przypadku większej odległości koszt dojazdu ustalany jest indywidualnie.
- Maksymalny czas realizacji usługi montażowej w ramach zestawu podstawowego wynosi 7 godzin. W czasie jednorazowej wizyty w umówionym terminie.